2. Neljä nurkkaa
Päivän öljy: Believe.
"Luottamus on sitä, että on rohkeutta uskoa johonkin, jota ei vielä näe ja on voimaa päästää irti pelosta, epävarmuuden äärellä."
Talo seisoo tukevasti pystyssä, kun siinä on vähintään neljä nurkkaa. Neljä nurkkaa tarvitaan myös Young Livingin liiketoiminnassa:
- Young Living - antaa meille tuotteet ja palkkiot.
- Verkostomarkkinointi - mahdollistaa tiedon levittämisen, ihmisten auttamisen, liiketoiminnan ja verkoston muodostamisen.
- InJoy team & ylälinja ja kaikki Young Livingin Brand Partnerit - kulkevat rinnallasi.
- Sinä - liiketoimintasi sydän, se tärkeimmistä tärkein.
Ja talon täyttävät.....ihmiset <3.
Seuraavaksi pääset tutustumaan talon nurkkiin. Ota avuksesi edellisessä osiossa täytetty luottamuskysely, sillä tämän päivän osio saattaa jo antaa sinulle vastauksia luottamuksen vahvistamiseen sekä yleistiedon lisäämiseen.
Lue valmennuksesta näistä nurkista, vahvista tietämystäsi ja varmuuttasi kirjaamalla vihkoosi vastauksia alla olevien tehtävien pohjalta.
- Miten kerrot omin sanoin, miksi Young Living on edelläkävijä eteeristen öljyjen valmistajana?
- Kuinka selität ystävällesi, mitä ovat eteeriset öljyt ja miten ne toimivat?
- Mitkä neljä asiaa kerrot, kun sinulta kysytään eroja Young Livingin ja muiden eteerisiä öljyjä myyvien yritysten välillä.
- 'Brand Partnereiden tietolähteet' -kohta virtuaalitoimistossa. Mitä uutta opit sitä tutkiessasi? Mitä aiot jakaa sieltä heti eteenpäin uusille mahdollisille Brand Partnereille ja omalle tiimillesi?
- Miten kerrot 1-2 lauseella aiheesta 'Miksi Young Living valitsi verkostomarkkinointimallin'?
- Mitä ajattelet verkostomarkkinoinnista kaiken sen tiedon perusteella, jonka olet nyt valmennuksessa saanut?
- Miksi sinä valitsit verkostomarkkinoinnin? Kirjoita siitä postaus, tee video tai jotain muuta oman tyylisi mukaan.
- Sateenvarjo, mitä ajatuksia herätti?
- 'Kerro Kaverille & Suosittelijan Startti' - osallistu ja inspiroidu!
- Täytä 'Mikä vie eteenpäin?' ja 'Sitoutuminen' -lomakkeet joko työkirjasta tai päivän valmennusosiosta.
Tarinamme alkoi melkein 30.v sitten, kun Young Livingin edesmennyt perustaja D. Gary Young alkoi tislata eteerisiä öljyjä kotonaan. Garyn kiinnostus eteerisiä öljyjä kohtaan ei jäännyt pelkän unelman tasolle. Kun hän huomasi, miten tehokkaita ne olivat, hän alkoi tislata kasveja itse ja valmisti niistä öljyjä. Garyn valtavaa vauhtia kasvava öljytietämys ja -kokemus yhdistettynä hänen vaimonsa Mary Youngin suoramarkkinointikokemukseen teki mahdolliseksi Young Living yrityksen. Tänä päivänä miljoonat Brand Partnerit ympäri maailmaa saavat nauttia luonnon puhtaista lahjoista, hyvinvoinnista ja elämän rikkaudesta ja auttaa ihmisiä pääsemään osaksi luonnon voimaa. Lue lisää...
Verkostomarkkinointi on tuotteen jakelukanava. Samalla tavalla kuin kivijalka- tai verkkokauppa. Young Livingin liiketoiminnassa yhdistyy
a) verkostomarkkinointi (tuote markkinoidaan jäsenten kautta eteenpäin) sekä
b) verkkokauppa (jäsenet ostavat haluamansa tuotteet itse suoraan netistä).
Me olemme kaikki organisaatioita Young Livingin sateenvarjon alla. Sateenvarjon alle mahtuu monia organisaatioita niin vierekkäin kuin myös "sylikkäin". Koska olet tässä valmennuksessa mukana, niin olet osa myös InJoy tiimiä. Sulla saattaa olla InJoy tiimin perustajan, Emilian ja sinun välissä monen monta sateenvarjoa, eli organisaatioita "sylikkäin", tai sitten saattaa olla tilanne, että olet ensimmäinen sateenvarjo InJoy tiimistä katsottuna sinuun asti. Sillä ei oikeasti ole merkitystä, vaan sillä on, Lue lisää....
Sinä olet liiketoimintasi sydän. Sinä olet se. Se sydän, joka sykkii.
On kaksi asiaa, jotka hidastavat tai estävät ihmisiä olemasta/ tekemästä sitä mitä he tahtovat. Ne ovat AIKA ja RAHA.
Tänään pääset kurkkaamaan tilannettasi taloudellisesta näkökulmasta: Lue lisää...