Sudenkuopat

Liiketoiminnassa on sudenkuoppia, joihin moni eksyy. Käydään niitä läpi!

Jäät ylläpito moodiin

  • Ansa > Alat kasvaa ja investoit enemmän aikaa tiimiisi ja heidän auttamiseensa kuin uusien Brand Partnereiden rekisteröimiseen ja kouluttamiseen.
  • Miksi se on ansa? > Kasvusi lakkaa. Lopetat tekemästä sitä, joka kasvattaa liiketoimintaasi. Kouluttaminen on tärkeää pysyvälle kasvulle, mutta pari rekisteröintiä ei tule viemään sinua Royal Crown Diamondiin saati sitten näyttämään esimerkillistä toimintaa organisaatiollesi. Jos sinä lopetat rekisteröimisen ja organisaatiosi lopettaa rekisteröimisen, teidän kaikkien kasvu lakkaa. Tee hyvä pohjatyö, mene Silveriin ja vie porukka mukanasi sinne.
  • Miten yli? > Aikatauluta! Monet sanovat että 70-80 % ajasta tulisi mennä uusien kontaktien etsimiseen, kouluttamiseen ja rekisteröimiseen, 20-30 % ylläpitoon. Katso viikkoasi/kuukauttasi, saavutatko nuo prosentit vai oletko niistä kaukana? Mikä on tällä hetkellä rekisteröintiesi lukumäärä? Jos et hanki uusia jäseniä, sinun täytyy katsoa, mitä sinun pitää tehdä jotta pääsisit takaisin toimintaan.

    Odotuksia kannustuksen sijaan

    • Ansa > Sanot "Heidän PITÄISI rekisteröidä, pitää iltoja, huolehtia jäsenistä"
    • Miksi se on ansa? > Sinä et voi laittaa ketään tekemään mitään. Jokaisella on oikeus itse päättää, mitä tekee. Toimi esimerkkinä.
    • Miten yli? > Kannusta heitä! Opettele heidän persoonallisuutensa. Kysy heiltä kysymyksiä. Kysy, mitä he haluavat liiketoiminnalta ja luo suunnitelma, joka toimii heille ja kysy, miten voit heitä siinä tukea. Mieti myös odotatko heiltä jotain sellaista, mitä et itse tee? Jos tuntuu, etteivät he pidä tarpeeksi iltoja, montako iltaa sinä itse olet pitänyt? Organisaatiosi tekee 30 % siitä, mitä he NÄKEVÄT sinun tekevän!

      Olet mukana useammassa kuin yhdessä verkostomarkkinoinnissa

      • Ansa > Ajattelet, että koska sinulla on jo yksi, voi hyvin tehdä toistakin.
      • Miksi se on ansa? > Et pysty asianmukaisesti hoitamaan enempää kuin yhtä liiketoimintaa. Mieti johtajaa organisaatiossasi. Jos näkisit hänen antavan puolet ajastaan toiseen bisnekseen, mitä se kertoisi sinulle? Että Young Living ei ole pysyvää ja tarvitset toisen toimeentulokanavan? Ja tätä he sitten monistaisivat omalle organisaatiolleen! Sinulla olisi koko tiimi tekemässä useampaa juttua ja kukaan ei tulisi kasvamaan.
      • Miten yli? > Keskity yhteen liiketoimintaan ja katso, mitä tapahtuu. Käytä oma aikasi tietäen, että jokaisessa liiketoiminnassa on ylä- ja alamäkiä, mutta kun tasaisesti keskityt yhden tekemiseen, tulet kasvamaan vuosi vuodelta.

        Pyörän keksiminen uudelleen

        • Ansa > Käytät aikaasi uusien someryhmien aloittamiseen, mainosten tekemiseen tms.
        • Miksi se on ansa? > Se häiritsee TTT (tuloja tuottavaa toimintaa).
        • Miten yli? > Käytä niitä resursseja, joita sinulla jo on ja kun kasvat, luo uusia silloin, kun tarvitaan. Jos päätät luoda brändin, tee silloin, mitä pitää tehdä, mutta alussa käytä jo olemassa olevia resursseja jotta voit käyttää aikasi kasvuun. Ja kasvaessasi sinä opit, mitä todella haluat ja vältät keksimästä pyörää uudelleen.

        Kateus! Ylälinja, alalinja, ristikkäinen linja

        • Ansa > Hautaat itsesi mielentilaan, jossa kateus ja mustasukkaisuus vetävät sinut maihin.
        • Miksi se on ansa? > Negatiivisuus kerää negatiivisuutta. Mitä enemmän keskityt siihen, mitä he tekevät, sitä vähemmän sinulle jää aikaa kasvattaa OMAA liiketoimintaasi.
        • Miten yli? > Inspiroidu heistä, joille olet kateellinen. Kysy, miten he ovat saaneet menestystä! He, jotka ovat oikeasti menestyneet, kertovat kyllä.

          Tasonousujen ostaminen

          • Ansa > Tilaat itse yli varojen, jotta nousisit seuraavalle tasolle
          • Miksi se on ansa? > Se on sääntöjä vastaan. Piste.
          • Miten yli? > Kasva oikeudenmukaisesti. Johda liiketoimintaasi tavalla, jonka Mary Young hyväksyisi, jos näkisi mitä teet.

            Ajattelet että sinun pitäisi lopettaa koska____________. Et edisty tarpeeksi nopeasti? Joku meni ohitsesi? Et tiedä tarpeeksi? Kukaan ei tullut iltaan?

            • Ansa > Tulee törmäys ja haluat heti luovuttaa.
            • Miksi se on ansa? > Rajoittavat uskomukset ja ego pidättelevät sinua. En tiedä ketään joka vihaa rahaa tai yhteisöä. Ainoa tapa epäonnistua tässä liiketoiminnassa on luovuttaa ja kenenkään ei tarvitse luovuttaa.
            • Miten yli? > Sammuta egosi ääni ja ala töihin ja kasva. Young Living tulee pysymään, lepää jos on tarvis, mutta ÄLÄ LOPETA!