Brand Partner informaatio

Tervetuloa uusi Brand Partner!

Kun ihminen sanoo "Kyllä! Avataan tili." - se tarkoittaa sitä, että hän on "ostanut sinut". Hän on ymmärtänyt tarjoamasi arvon ja tiedon ja hän tahtoo tehdä liiketoimintaa kanssasi. Uusi Brand Partner on yleensä sinusta riippuvainen. Tiedosta, jota annat sekä ohjauksesta Young Livingin elämäntyyliin. Nämä asiat kannattaa tehdä hyvin, tai itseasiassa erinomaisesti, koska Young Living maksaa sinulle bonuksia ja palkkioita, kun palvelet organisaatiotasi parhaalla mahdollisella tavalla.

'Tulostettavat lomakkeet' -sivustolla sekä työvihkossasi on valmis 'uuden Brand Partnerin -muistilista'. Sitä kannattaa hyödyntää aina, kun rekisteröi uuden jäsenen mukaan. Pystyt jo rekisteröintivaiheessa ottamaan tämän muistilistan käyttöön kertomalla esim. 

"Me tahdomme auttaa sinua parhaalla mahdollisella tavalla, jotta saat kaiken tiedon ja taidon Young Livingin tuotteiden käyttämiseen ja konseptiin tutustumiseen. Liitän sinut tänä iltana ryhmiin, jotta pääset inspiroitumaan ja oppimaan heti uutta. Lähetän sinulle tervetulotervehdyksen ensi viikkoon mennessä, aloitusoppaan ja muuta kivaa. Voisimme ottaa myös videopuhelun/puhelun ensi viikolla, jossa voisimme käydä perusjuttuja läpi saadaksesi parhaimman mahdollisen alun hyvinvoinnin polulle?"

Saat varmasti kiinni ajatuksesta. Kun kerrot saman tien toimintatapasi, uusi Brand Partner tietää, että otat työsi tosissaan ja haluat hänen parastaan. Kun kerrot Brand Partnerille toimintamallisi etukäteen, se myös sitouttaa sinut olemaan yhteydessä ja auttamaan häntä hyvinvoinnin polulle.

TUTUSTU, YSTÄVYSTY ja VIE KOLMANNEN TIETOLÄHTEEN ÄÄRELLE.

Oman tiimin jäsenen kanssa yhteyden pitäminen ei ole myymistä eikä tyrkyttämistä. Se on huolehtimista ja välittämistä. He ovat investoineet omaan elämäänsä ottamalla Young Livingin tuotteet käyttöönsä. Meidän tehtävä on auttaa heitä heidän matkallaan. Siitä me saamme palkkioita. Tehdään työ hyvin, silloin työllä on siunaus.

Pystyt tutustuessasi johtamaan uuden jäsenen tiedon äärelle ja näin ollen opetat uutta itsenäiseen toimintaan. TUTUSTU, YSTÄVYSTY, VIE KOLMANNEN TIETOLÄHTEEN ÄÄRELLE. Näin tehdessäsi oma tiedon jakamisen kuorma pienenee. Ota 'UUSI BRAND PARTNER-INFORMAATIO' -lomake avuksesi, kun tutustut uuteen jäseneesi ja autat häntä hyvinvoinnin polulle. Haluatko vielä helpommin tehdä asiat...? Jos kyllä, niin tutustu....

ALOITTAJAN ABC-pakettiin!

Meillä on myös työkalu, joka antaa uudelle upean väylän tutustua Young Livingiin. Se on ALOITTAJAN ABC. Aloittajan ABC-paketti sisältää kaiken tarvittavan, mitä uusi Brand Partner tarvitsee. Kerro ystävälle Young Livingista, auta hänet alkuun ja tilaa yllätykseksi tai ihanaksi tervehdykseksi hänelle 'Aloittajan ABC-paketti'.

Mitä Aloittajan ABC-paketti sisältää?

  • Tervetuloa kortti, jossa tervehdys sinun nimelläsi & puhelinnumerollasi

  • Aloitusopas

  • Yleispesuaine näyte + ohje sen tekemiseen

  • Roll-on vinkkejä + tyhjä roll-on

  • Joy näyte

  • Seedlings voide näyte

  • Premium setti - repäisyesite

  • Kerro kaverille - tietopaketti

  • Syvennä tietouttasi InJoy tiimissä - kortti

  • Tutustu liiketoimintaan - kortti

  • Palkkiojärjestelmä & Ansiotilasto

  • Tie tähtiin - lomake

  • 4 vuoden ura - kirja tulostettuna

    ... ja paketti on kauniissa 'lahjapaketissa', jota on ihana uuden Brand Partnerin aukaista ja tutustua.

Tee itsellesi perehdyttäminen helpoksi ja tilaa Aloittajan ABC-paketti suoraan uuden Brand Partnerin kotiovelle! Soittele vaan perään.... joko paketti tuli :). Tsekkaa se täältä!

OMA ORGANISAATIO

Kun sinulla on yksikin ihminen organisaatiossasi, sinulla on OMA ORGANISAATIO.

Se on arvokasta, se on tärkeää, se on ainutlaatuista. Jokaisen Brand Partnerin tie Young Livingistä kertomiseen on lähtenyt liikkeelle ensimmäisestä Brand Partnerista..

Omasta organisaatiosta kannattaa pitää huolta. Huolenpito on yhtä kuin palveleminen. Palvella uutta tutustumaan Young Livingin tarjontaan ja mahdollisuuksiin. Jos sinä et kerro, niin kuka kertoo? Ei kukaan. Sinulla on vastuu omasta liiketoiminnastasi ja uuden jäsenen perehdytyksestä ja siitä Young Living maksaa sinulle bonuksia!

Entäpä sitten, kun tiimissäsi on useita ihmisiä? 10? 40? Kannattaa siis HETI aloittaa hyvä rytmi uusien jäsenten kanssa. 

RYHMÄT

  • Ensiksi, onko sinun omalla liiketoimintaoppaallasi aktiivinen ryhmä facessa/whatsappissa? Jos on, sitä kannattaa hyödyntää, kunnes olet valmis tarjoamaan oman ryhmän organisaatiollesi. Hyödynnä liiketoimintaoppaasi ryhmää, kunnes olet varma, että tulet jatkamaan Young Livingiä "elämän loppuun saakka". Jotkut tekevät ryhmän heti liiketoiminnan alussa, toiset myöhemmin. Juttele oman liiketoimintaoppaasi kanssa, mikä olisi sinulle paras vaihtoehto. Muista aina, että ryhmässä on ryhmän voima. 

YHTEYDENPITO

  • Tiimiin on todella tärkeää pitää yhteyttä säännöllisesti, jotta ihmiset tietävät, että olet siellä heitä varten. Puhelinsoitot ja tekstiviestit ovat tärkeä yhteydenpitoväline. Jokainen ilahtuu myös postista! Kirje tai kortti on kiva yllätys laskujen ja mainosten seassa!
  • Yhteydenpitosi ulottuu myös ihmisiin, jotka ovat sinun tiimisi liiketoimintaoppaiden tiimeissä. He kaikki ovat myös osa sinun tiimiäsi. Tärkeää on avoin keskustelu tiimisi jäsenten kanssa siitä, kuka huolehtii ja kenestä? Mutta sinulla on täysi oikeus ja jopa vastuu ottaa yhteyttä myös heihin! Älä koskaan oleta, vaan juttele omassa organisaatiossasi olevien johtajien kanssa.

TAPAHTUMAT

  • Asuuko Brand Partner paikkakunnallasi? Järjestäthän säännöllisesti tapaamisia ja tapahtumia?
  • Asuvatko he kauempana? Käy heidän luonaan, innosta osallistumaan sen paikkakunnan tapahtumiin sekä kouluta internetissä. Tämän päivän teknologia mahdollistaa paljon, mutta mitä enemmän saat ihmisiä liikkeelle ja osallistumaan sinun, ylälinjasi sekä Young Livingin tapahtumiin, sitä enemmän he saavat tietoa ja sitoutuvat syvemmin toimintaan mukaan.
  • Yhteiset tapahtumat Suomessa, Euroopassa ja maailmanlaajuisesti ovat tärkeitä tapahtumia. Mitä useamman saat lähtemään mukaasi tapahtumiin, sitä vahvempi ja sitoutuneempi tiimi sinulla on.

HUOLEHDI IHANASTA TIIMISTÄSI - PERHEESTÄSI!!! Oman organisaation hoitamiseen saat myöhemmin lisää laadukkaita vinkkejä ja ideoita!

OPI TUNTEMAAN HEIDÄT - VÄLITÄ RAKKAUTTA - KYSY KYSYMYKSIÄ - KULJE HEIDÄN RINNALLAAN.

TERVETULOA KIRJE

Esimerkki, miten rakennat oman TERVETULOKIRJEEN - jonka lähetät uusille Brand Partnereillesi haluamallasi tavalla (postitse, sähköpostitse tms.)

  • Ystävällinen tervetuloa.
  • Jaa omaa tarinaasi.
  • Jaa 2-3 tietolähdettä, jota käytät itse, kun etsit tietoa.
  • Jaa linkki tai kuvia, joista uusi Brand Partner voi tutustua tilaamiinsa tuotteisiin, esim. Premium -settiin.
  • Kutsu ja kerro kutsuneesi mukaan omiin ryhmiisi ja ylälinjasi ryhmiin.
  • Kerro tulevista tapahtumistasi sekä InJoy -tiimin tapahtumista (esim. Be the Change -kiertue, Kerro Ystävälle -koulutus ja kuukausittaiset koulutukset).
  • Kerro 3 eri tapaa, miten he voivat hyötyä Young Livingistä entistä enemmän (kuukausipromot, ER-pisteet, ystävälle kertominen).
  • Tee heille valmiiksi heidän oma ID -linkkinsä, jotta he voivat halutessaan käyttää sitä ystävilleen, jotka myös tahtovat saada Young Livingin tuotteet omakseen.
  • Kerro, miten sinuun saa parhaiten yhteyttä.
  • Kiitä, kun valitsivat sinut hyvinvointioppaakseen.
  • Allekirjoitus