6 askelta

Kuuden askeleen ostoprosessi

1. Ongelman ratkaiseminen

  • Ennen kuin kukaan ostaa Premium -settiä tai mitään muitakaan tuotteita, heidän on haluttava jotakin muuta kuin mitä heidän arkensa on tällä hetkellä. Kun saat keskustelemalla selville heidän tarpeensa, voit ehdottaa Young Livingin mahdollisuuksia.

2. Informaation antaminen

  • Kun muutoshalu on selvitetty, alkaa informaation antaminen ja ratkaisujen läpikäyminen. Tässä kohtaa voit antaa ehdotuksia kyseistä tilannetta helpottamaan.

3. Vaihtoehtojen kartuttaminen

  • Kun kiinnostunut prosessoi informaatiota, on luonnollista, että hän tekee vertailua ja lisäselvityksiä niin tuotteista kuin myös yrityksestä.

4. Ostopäätös

  • Kiinnostunut tekee ostopäätöksen. Vastapuoli voi vastata: "Kyllä kiinnostaa" tai "Ei kiitos tällä kertaa. " Muista aina, että päätös on hänen, ei sinun. Ostopäätöstä voit helpottaa tarjoamalla kaksi eri vaihtoehtoa (hinnassa ja määrässä). Kun tarjoat sen Young Livingin tuotteilla, kiinnostuneen ei välttämättä tarvitse tehdä vertailua toisten brändien kanssa.

5. Osto

  • Tarve on kartoitettu ja henkilö on valmis ostamaan tuotteen. Tee rekisteröitymisestä sekä tilauksen tekemisestä yksinkertainen ja helppo asia. Tarjoa apua ja tehkää ne yhdessä, jos mahdollista.

6. Uusi Brand Partner -seuranta

  • Tilauksen teon jälkeen seuranta on todella tärkeää. Ota siihen kaveriksi valmis lomake, joka on tehty juuri sitä varten. Sovi jo tilinavauksen yhteydessä seuraava tapaaminen.
  • Mitkä askeleet kuuluvat ostoprosessiin?
  • Onko sinulla käytössäsi jo jokainen niistä askeleista?
  • Mitkä askeleet vaativat preppausta tai lisähuomiota?